Jumaat, 6 November 2009

Suatu Hari di rumah mus'ab

Lepas balik dari pantai.. nahnu terus pi main bola kat satu padang besar... memang besar ah.. cuma ada tiang jer kat tengah2 tuh , pelik betul..nahnu main kejar2 ayam.. pergh memang letih.. dahlah duduk tempat selalu jadi ayam.. ish3..
..tengah seronok main2..Tetibe je.. satu selumbar menusuk kakiku..apalagi, berhentilah main.. arsh.. sakit betul.. mungkin ni ujian.. satu duri di tangan, satu selumbar di kaki.... Allah nak beri pahala lebih..
Lepas tuh.. buatlah keje masing2 sampai lah solat jumaat.. baru nahnu pergi jalan kaki ke masjid kemasik tuh.. jauh jugaklah.. boleh meletihkan jugak.. sejurus balik ke masjid.. ramai yg singgah kedai runcit nak beli air.. kehausan.. balik rumah.. lepas tuh pegi rumah anwar sebab ada jamuan kat rumah farhana , jiran anwar, banat sekolah alamin... semangat betul sorang2 makan spaghetti.. best jugak.. ada macam2 lagi, roti jala.. dan x igt lah.. amboi faiq bedecun nyer dia makan.. huhu..
kami tunggu dulu kat rumah anwar..
sementara mak dia hantar nahnu balik ke rumah mus'ab... tapi ana, izzat, mus'ab.... balik ngan ayah syamir.. berhimpit2 huhu.. bosan kat rumah mus'ab... main ps... tunggu sampai petang..kemudian, baru turun pantai.. ada orang ajak.. kali ni.. sume ke pantai.. x der yg ketinggalan di rumah.. masing2 nak hirup udara masin pantai yang berombak.. main macam pagi tadi.. cuma ramai skit.. berposing-posingan.. duduk tepi tebing.. tengok pemandangan.. macam2 lagi ah.. oklah.. len kali ana tulis lagi.. letih ah.. kk. wassalam
apa yg korang feel ?

0 Orang Melekat :

-| JOM! Follow. Hehe |-

 
Design by -|SyaheedViaMujaheed|- | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews