Jumaat, 6 November 2009

inilah BarBekuKu...

BarBeku PaNas.. fuh3

Hari yg dinanti2 utk minggu ni dahpun tibe.. hari khamis.. bagi f3 hari ni jelah yg best skit berbanding hari2 yg lain.. bukan x suke blaja, tapi terlalu byk sgt hari lain.. jadi setiap minggu, hari ni je yg biasanya ada aktiviti2 lain.. hari ni bermula dgn sesuatu yg biasa.. kuliyyah ust. manan kat musolla alamin..habis jer bbq.. mulalah berasap kat asrama banat tuh.. bbq semalam memang best.. ramai guru yang sertai, mlmh Ain, mlmh An, mlmh Hayati, mlmh roshayati dan ramai lagi ah... masing2 mencuba peluang keemasan ni.. x kiralah sape pon.. hari yg semi-bahagia.. haha..
ni ana bersama qaribnya, adli.. huhu.. comel x ? ( ish, perasan betul lah dier ni)

ish3 kenapa lah banat beli arang batu.. bukan main susah nak nyalakan api... ( meratapi kesedihan hati) ngeh3..

Astaghfirullahal'azim... banat2 ni memang nak kene.. kenapalah beli arang ni.... mujur gak ada dapur gas.. baru senang nak bakar... kalau x, meranalah tangan kene pegang lighter tuh.. asyik padam jer.. apai x melekat pon..

"nak skit... x kan x nak bagi kat ana.. ana kan f5, nak exam ni.. x kan nak masuk dwn dlm keadaan lapar camni ?" bebel azri.. nah amik lah skit... ala, beri la byk skit lapar ni.. huhu..

apehal lak dengan antum sumer nih, buat mogok ke ape nih ? pelik ngak mogok muka sengih kucing siam ala thai..

okay, kita mula majlis kita dengan al-fatihah... pastu, kita kene streching dulu sebelum memasak.. panaskan dulu badan kita dengan peluh untuk tempuh api yang marak... da habis, tutup m ajlis kita dengan selimut kain tebal.. warna purple..
sekuad sedia.. molek skit sarjan faiq weyh.. dahlah sinsin lengan kaki sampai nampak betis bunting 6 bulan.. haha... pakai selipar pulak doh... ish3
rajin nyer dier.. nilah contoh lelaki idaman.. ngeh989796

Adli: mus'ab, laju lagi, laju lagi.!
Mus'ab: sabo ah, nok wat skill skit nih..
Adli: " senyap ah mu "...

asakir : Sapu molek skit syapik !!
syafiq : Nak sapu ah ni, tunja baru tahu !

wartawan: Hai anwar, bley tanye skit ?... keje apa yg paling penat dan sdg dilakukan ?
anwar : BOH! solan gitu pon gi tanye orang !.. dok napok ker benda hok saya tgh wak ni..
heishy, dok leh mikir gouh lah..

api ! api ! api ! comelnye dier !


harraz : mujahid, gane nok kerat batang serai ?
Mujahid : alah, senang jer.. wat gitu ah..
harraz: oh.....(nada shin chan)

herm... ni ayam golek ker, ayam percik ker, ayam goreng ker, takpun ayam panggang berempah pedas bercampur tuna x ?

dalam banyak2 ayam, ayam apa yang ada kaki ?(0...0)?

sir malik : heiysh, halal x hot dog yg antum beli ni? ada isu sekarang ni tahu ...
pelajar: dakyoh risa sir... dijamin halal...tapi dok tahu lak jenama mende

ish3, comel betul hotdog belang carbon ni.. sape lah tukang masaknya yer ?

amboi anwar, bergaya betullah... ada makne tersirat ker ? ker sakit belakang tuh ?

syahiran : mlmh nampak x dulang ni ?
mlmh : nampak, dah tu kenapa ?
syahiran : mane bleh beritahu, ade lah tu.. sajer jer tanye ...


This is my room... there is no vacuum here.. non-gravitional force rubik's... anda bagaimana ?


anwar : harraz, cepat berlari pusing sekolah !.. hujan2 ni best skit main pusing2...
Harraz: Okey, satu dua tiga... mujahid, cepat rekod ana nak sampai kat bengkel kekgi !! Google !!


yeah, kanak2 riang dah sampai... !

cameraboy: aik, tiba2 jer berubah air muka bile duk depan kamera...
mlmh : alah biasalah saya... ini namanya posing tau..

hei anwar, tgk kameralah.. nak tangkap gambar pon x senang..nakal betul...

tgk tuh adam.. ada burung pipit lah.. mane gok muqsit, tuh kambing ah...tgk molek skek.. kat ctu ade ah.. berkapoh ( biar x dok sekor pon)

cocok dier ! cocok dier... wahai ayam, cocoklah kamu sebelum kamu dicocokkan !

boom !! (bunyi air disiram ke atas sink...).. memang x logik akal..

inilah model kereta terbaru kami dengan melekatnya seketul sosej di tiub tayar.. lihatlah.. hebat betul.. ( sebenarnya, ni kereta sir malik)....kalau die nampak.. kenelah korang nanti

hai, ini muka bunuh saya ... takut x ? syahiran nih, pelik semacam betul budak nih...

Demikianlah berbagai2 aksi dan ragam f3 semasa barbeku berlangsung... anda bagaimana ?

apa yg korang feel ?

0 Orang Melekat :

-| JOM! Follow. Hehe |-

 
Design by -|SyaheedViaMujaheed|- | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews